هیچ وقت به خاطر اینکه کم نیاری
دروغ نگو چون شاید این دنیا کم نیاری
اما حتما حتما موقع حساب و کتاب
اون دنیا کم میاری
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 11:46
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 ساعت: 11:46
بزرگی گفته:
حرف زدن در اوج عصبانیت
تنها کارت شناساییه که نشون میده
کی هستیم !
ما را در سایت زخم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: جمعه 1 ارديبهشت 1396 ساعت: 23:43